Möndag.

Idag är det måndag... hoho ah de va typ allt jag hade och säga men jag ska försöka  dryga ut texten med lite annat smått och gott.. mohahaha!!

Idag blir det steeenhård träning och sen hem och laga nått gott! sen.. hmm sova kanske :S nä spela eller kolla på dumburken.. .jeej va .. kul... haaaaa!

de gammla ordspråket Födas gödas dödas, stämmer verkligen... haha meen denna helgen och kommande helger kommer jag i alla fall vara hemma.. sitta på min lilla soffkant..

Ohh ohh jag va nästan nära på att få träffa frukostflingan i veckan :D hahahahaha så klockrent! men ack så nej.. men de ger sig nog ska ja se :P haha
imön blir det hem till karin och kolla på film eller serie... eller bli brutalt överfallen av två galna hundar... katten är dock alltid lugn!!

nu tänker ja då inte babbla på för då kommer ingen förstå håhå...

" Nu när du sitter här och läser ordagrant vad jag skrivit så tycker jag du ska fråga dig sj, varför? varför va ja så dum och tog ett sånt snabbt beslut för att jag är lite rädd.. tänk vilka fina många långa år du hade fått av total uppvaktning :) nån som alltid stått vid din sida ovasett vad"

de sissta va mest ett dampannfall ja fick så där på slutet mohahaha deeee du!

tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0