En dag som denna

Det är inte varje dag som är en dag som denna hehe, som vanligt vet jag inte riktigt vad jag skall skriva?  haha tomt i bollen som vanligt...
idag blir det åter igen en lååångsam skön dag så blir de när man bränner alla sina pengar i förväg :P hehe
Fått alla min 5 tider hos Hasse nu med så i aprill sätter vi i gång... paaaaain!! pressus paaaain!

i morgon är det onsdag men av nån annledning så känns de som torsdag.. jag är vekrligen säker på att det är torsdag trotts att det är onsdag hmm snurrigt det där.. haha

tänkte jag skulle börja posta lite bilder men så kom jag på att jag hoppar nog det.. haha av divs annledningar men främst för att jag är för snygg för att nån random person ska få titta på mig :D haha

brrrrr nu är det kallt och jag tänker ta på mig jackan och sen ge mig av!!

tack och hej mmmhhmm va gott de skulle vara med nybakade bullar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0