Where in the world is osama bin laden?


Det är titeln bakom en ny film från skaparna av Super Size Me. det är ju då ett måste att se släpps på dvd 11 mars dvs i morgon :D ska se om jagi nte kan springa förbi MM och köpa loss detta hysteriska dok/komedi film :D hoho

just nu sitter jag o pressar på jobbet och skall strax fara i väg och ut på nya äventur med min följeslagare Fransisko filip! vi ska utforska den dolda världen inne på en mycket framståde plastik kirugi där vi ska utför dvs jobb! bigger boobs anyone :D haha
sen skall vi flyga till "The Korsvägen" och ge oss in en en av dom farligaste ställena männ fruktar! Väntsalen :O ihhhh!!!! snabbt in snabbt ut! boo yeah! sempa fi och all annan skit man kan komma på ^^

Och det farligaste av allt.. The qust of finding a pair of new Dunderdoon workpant. DAM DAM DAM DAAAAHHHH!!!!
jag kan inte kommer tillbaka så detta kan vara det sissta jag skriver "inte troligt men ändå" så ta i er akt och invänta min spännande berättelse om El richardo ünt Fransisko Filip på nya äventyr!

TO BE CONTINUED!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0