total kaos i huvudet!


Passande tattuering för mig xD


jeaoo i går efter jobbet jobba jag lite till :P jag och fransesko filip va på landvetter på två olika jobb.. säkerheten är makalös kan man ju lätt säga.. gå igenom metaldetektor när 60% av utrusningen innehåller metall... haha men de va bara att röntga allt xD sen ut på flygfället och montera flygplan.. satan i gatan va kallt det var! trodde tassarna skulle ramla av och smulas sönder :O
Sen fick jag då en massiv huvudvärk aj aj aj va bara att jobba klart och sen åka hem och kurera sig i soffan! på länge gjorde jag abslut inget nada, jag la mig ner med ett täcke över mig smyg kolla lite på tv:n med ena ögat och bara väntade på att tabletterna skulle kicka in! sen gick jag och la mig... oh my god va skönt de va! somna som en stock på två röda!

Idag är det trailarar som står på menyn... helfoliering eller som vi in the bussines kallar det wrapping och nej den går inte att äta! :D
efter jobbet ska jag handla inför kvällen! blir en mustig chili till "the game night" lite öl och kvällens titlar kommer bli Army of two, halo2 och 3, golden axe (om franseco filip får tummen ur) sen kaaaanske man tar en sväng förbi media markt och inhandlar nått nytt :D Gh metallica hade suttit fint eller kanske halo wars :D
Kommer bli en mustig kväll i alla fall ^^ hoho

nu måste jag gå hämta min trogna vattenflaska och halsa ner ett par lite :D hoho
alla ha en super dag ! chilla lugnt och vakna inte för sent mohahahaha
Adiooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0