Three little birds.. yeeeaaah


Where getting there....


I see pink little flying elefants.. wiiiiii


I got the MUNCHKIS!!!!!!!!!

Bestämmde mig för att ta lite profil foton i dag medans jag jobba för att varva ner lite.. sååå sooooft!
träna softa äta njuta leva yeeeeeaaah!!!
vet inte riktigt vad jag ska skriva då jag inte vet va jag ska skriva... makes nooo sense what so ever men jag fortsätter ändå på måfå att mata ur mig ord mohahahaaa!
Har beställt två masker från spelet AO2 (army of two) varför? vet inte? kanske mest för att jag kan och för jag gillar onördiga saker som ingen annan har xD haha

party party party man blir sliten i känns det som och helt ärligt vet ja ginte hur mycket mina små gula spinkiga armar klarar av!! haah
har börjat sola med... haha snacka om fåfängd! men ja vet inte de är nått med att ligga där och rostas som en bit bacon som jag gillar :D kommer nog fortsätta med detta ett tag i alla fall mohahaha!!
SAKER SOM SKALL INHANDLAS I DAG!!
-Väckarklocka
-Mat (i form av shakes och bars) haha
-nått som jag totalt har glömt av
-rengöringsmedel
-hushållspapper
-HALLLLONSODA (till helgens bravader) wiiiii!!!

nä det var allt från mig haha chilla lugnt och försök inte vara lika cool som jag :D
P.s Stooort tack till Karina med K för inbjudan till "Spotify" makalöst program som jag missat! wooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0