sweet and soure!

jah, idag är man lite friskare än i går.. hoppas jag i alla fall får se om de håller i sig! skall ändå bara hem och ta det riktigt lugnt och spela lite.. i dag blir det till att inhandla Resident Evil 5 till mitt lilla kryss-box! och ett års guld live medlemskap ^^
äntligen kommer vi bli klara med den förbenade trailern också! går knappt att beskriva hur omfattande den har varit eller snarare dom...

apoteket vid tio känns som en vettig ide ^^

i vilket fall adios and so lang :P

Uppdatering 12.45

här är lite Engelska ni kan öva på :D

lite engelska du kan svänga dej med !!!
 
"Tre häxor tittar på tre Swatchklockor...Vilken häxa tittar på vilken Swatchklocka..??
 
Och nu på engelska:
 
"Three witches watch three Swatch watches....Which witch watch which Swatch watch..??
 
Och de som gått fortsättningskursen:
 
 Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar...Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp..??
 
Och på engelska blir det:
 
Three switched witches watch three Swatch watch switches...Which switched witch watch which Swatch watch switch..???

mohahahahha!!!!

Och till dagens fråga hur skall jag klippa mig nu när lönen vandrat in på kontot? maila mig på [email protected]
Som det är just nu har jag väll hår ner till strax ovanför munen vilket man absolut inte kan göra nått med.. åh så fåfängd jag är! Fransisco Filipo hälsar till alla i bloggläsandet och om en viss Moa läser... ring filip så du kan följa med på sissta spelningen för Reissue ^^ peace and loooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0