satan i gatan va trött!!


för ovanlighetens skull är jag svintrött i dag! hela kroppen värker, har massiva problem att hålla ögonen öppna och mina arma känns som nåttt som sitter där men går inte att annvända... rätt illa! men det är ändå fredag! kroppen har fått jobba hårt sovit få timmar denna vecka.. lite segt men så här brukar de vara i slutet av vecakn! sen får jag annvända lördag coh söndag till att vila som en gud!

Dock så är det ju städning på söndag :( ETT MÅSTE!

just nu sitter jag på jobbet men kommer inte vara inne så mycket i dag pga utemonteringar... haha en på Lind**lmen och en på art cl**ik hej hå jobba på!

men förutom de lilla ja klagat på nu är de faktist toppen! börja känna av resultatet av min träning, känner mig friskare starkare mer liv i kroppen om man kan kalla det för nått..  Hittat ett nytt tränings syystem för magen och runt de området av nån Vince Lambardi eller nått.. som bygger på att intervallträna dvs snabbt explosivt i 60 sek sen vila i 60 sek och så kör man så hela träningspasset.. magen har tre muskel gruper övre, undre och sidor enligt tekniken ska man heller inte över träna dom då det inte är bra. Utan två dagars vila mellan träninga av varje muskelgrupp.. och inte mer än 1 grupp per dag! känns verkligen som jag borde lägga upp nått sorts tränings schema på vad jag ska göra på mån,onsdag,fredag,(lördag eller söndag) ... tänkte börja med attt dra ner på träningen lite nu för börja känna av att mitt knä ömmar lite och innan ja tränat upp det igen så ahh... sen även om det inte gör ont längre värker revbenen när jag försöker gör dvs magövningar och armhävningar... men läketid är viktigt!

jag har kommit fram till att jag kan inte sova på rygg.. och att jag måste ha en arm under kudden :P lite lustigt faktist haha!

Nä nu måste jag börja ge mig av.. Oh btw prata med banken och har fått klarhet varför de blev som de blev! Det hela handlade om ett "dator fel" .... mmhhmm, tydligen hade datorn reseverat och låst lite av mina pengar... för i stort sett ingen annledning över huvud taget haha! ILLA  säger jag! så dom skulle enligt banken sitta på mitt konto på måndag... eller hurrr! bäst för dom att pengarna har kommit då annars kommer jag gå rage på dom! hoho

well well tack och hej lever pastej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0