Once Upon a Time in Götebörg!


Pikaboo i see you!!

Torsdag.. en vanlig dag, med allt som faller därtill.. planeringen i dag ligger på jobb, banken, träna, äta, "övrig tid" sova.. känns nästan hemskt att ha en sån planerad dag när man faktist vet precis vad man skall göra varje sekund av dagen.. det gilla vi inte!
Är så otroligt sugen på att shoppa :O finns lite saker jag måste måste ha men ack nej.. haha kanke lika bra att man inte har några pengar annars hade väll dom tatt slut fortare :P nä i stället för och shoppa blir det pyssel! en mask för att vara bestämmt! då kan man fråga sig varför just en mask... ja jag vet faktist inte det kändes bara rätt för stunden.. haha så vipps till Panduro för att inhandla alles... gips, gasbindor och lera.. så först en ansikscast.. sen börja man bygga med leran och skapade ett utsende haha lite udda med.. efter det skall den glasfibertäckas.. tänk va roligt man kan ha :D

helgen blir lugn och skön, mycket slapp och lite göra... kanske spela lite Halo och saints row.. läsa nått bra (nej ingen bok tyvärr inte min grej) men en bra tidning typ kalle eller nått :P va vuxen man låter... verkligen!
laga nått riktigt gott att äta det är i alla fall ett måste.. en smaskig ryggbiff eller nått :D wooo!

Just nu sitter jag och väntar på att en bil skall komma in och framför allt att ett nöt ska komma tillbaka med alla mina verktyg... haha lite svårt att jobba utan dom.. tripp trapp trull jag behöver.. hmm glasfiber och laminerings epoxy :D kaaanske skall till biltema i dag och fixa detta om de löser sig på banken :P hehe hoppas kan man alltid!

Träningen går bra.. kan inte fatta att vissa muskler är så ofantligt svåra att träna... magen.. grunden till allt liksom ändå så är den svag som ja vet inte vad... En av mina favoriter är marklyft i stort sett en total träning av kroppen som lätt utförs med en skivstång och lite vikter.. jobbigt som fan men väldigt givande.. varje gång jag kör det så är de varken arm, rygg eller benmuskler som ger sig det är magen... jag försöker att alltid köra sit-ups i olika moment och maskiner men det gör så lite.. man pallar 3x70 sen har man så otroligt ont att man inte vet vad.. kanske det finns ett bättre sätt att träna dom.. hmm dett skall det efterforskas i!!

NU KOM VERKTYG!! BACK TO WORK! hoho alla får ha en trevlig dag!
hej hej hej då !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0