Nu va det ett tagsen...

Jah va inte direkt i går som man uppdaterade el-bloggo! men får väll försöka attt ligga i lite mer ^^.... Försööööka i alla fall :P
Jah veckan va lite stressig som vanligt med rätt mycket övertid och tidspress men nu ligger vi på banan igen så nu kan man slappna av lite mer... hehe LITE är ordet för snart kommer väll himmlen rammla ner om man inte aktar sig..

Helgen va riktigt bra faktist! fredagen var lugn med lite chill hos en kompis sen hem och la mig tidigt typ runt tolv för en goood natt sömn :D vaknade utvilad och fresh som fan! haha körde lite resident evil 5 vilket jag faktist inte kan avgöra riktigt om det är ett bra spel eller inte... har fastnat på en sak som driver mig till vansinne men det kanske är meningen att man skall göra de... lite utmaning liksom..
På kvällen sen Firade vi en polare som börja med FF hos han med lite beer och ah väldigt lite beer för jag råka då glömma lilla ölpåsen ... segt.. sen vid 8 tiden drog vi oss ner till lilla tavärnan där de serverades grekiskt! underbart gott!
lite friska och 4 öl senare vandrade vi genom haga bort till Vasastaden "krogen" där fortsatte festandet tills Richard kände att 4 öl va lite mer än han kunde hantera av nån annledning.. så klen man blitt på gammla dar ack ack...
snurrade hemåt vid 11 tiden och satte i gång msn på telefonen.. 2 sek senare låg jag död i sängen haha... så roligt hade jag!
Söndag va det middag hos morsan i Varberg mmmh gott gott!! därifrån går man vldigt väldigt sällan hungrig haha...
Nu får vi väll se vad veckan har att erbjuda men lite shopping på stan, en ev bio lite sticky på Onsdag (Fransisco Filips sissta spelning) tyvärr.... kommer bli en trevlig kväll :D sen utöver detta tar vi det lite som de kommer!

Träningen... va kan man säga det går super, har lärt mig sånna sinnessjuka övningar att de finns inte! köpte mig en pilatesboll i söndags med :D den kommer väll till annväning i de lilla gymmet hemma haha... ska även i dag ner till Gymnasium och sätta tänderna i maskinerna :P

Klippningen i fredags ja... haha va kan man säga en blandning mellan mo-hawk friss och som nån nämnde (tidig 60-tals Hocky frill) jaaah,,, va säger man haha I CAN MAKE ANYTHING LOOK GOOD!!! :D wiiiiii!

Nu tillbaka till att jobba som en jävel! mohahaha! ha en fin fin dag och chilla lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0