Ahh även du min brutus!

Jah jag är då inte sen på att hänga på en trend xD

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
  1. Tdigningsbud GP
  2. Cafe Vasa
  3. Dvs Restauranger (kock) 
  4. Grafiker

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. Sagan om Ringen (kan aldrig ses för många ggr)
  2. Zoolander
  3. Matrix 
  4. Bravehart

3) Fyra städer jag har bott i:

  1. GÖTEBORG
  2. -
  3. -


    4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
  4. Sex and the city,Battlestar Galactika,Eureka,band of brothers

    5) Fyra ställen jag vill åka till:
  5. Japan,kina,thiland (i ett svep)
  6. Dubi
  7. Americat
  8. hawaiiiii 


6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. Google 
  2. Blogg.se 
  3. Hotmail 
  4. aftonbladet.se

7) Fyra favoriträtter:

  1. GRILLat ovasett vad som grillas.. allllt med bakpotatis..
  2. Lasage
  3. stekt och panerad rödspetta
  4. räckor med baguett (färska)

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. Lägenheten
  2. Hos Farmor och farfar
  3. mor o far
  4. i sängen... :D

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
ehh... skriver matilda för ja känner ingen annan som bloggar :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0