trött som en bäver..



En bild säger mer än tusen ord....
Trött sleten och allmänt seeeeg. Jah spelade massa Gh4 i går och även wow vilket gjorde att man satt uppe tills dryga tjugo i två på natten haha usch! Min hjärna hänger inte riktigt med på vad som händer just nu.. skriver gör jag tydligen och rätt bra går det men jag vet inte ja... haha.
Känner att man kanske har en lite förskylning på g... icke icke bra men förhoppningsvis går den ur systemet på några dagar med alla annan skit som ligger där och drar! bläääää!

Jah, då va det måndag igen.. favorit dagen på veckan. Finns lite sanning i det faktist för av nån annledning så brukar måndagar gå väldigt fort man kanske inte får så mycket gjort men ändå tiden bara rusar bort xD
Ligger inte så mycket på tallriken i dag men ändå en del saker att ta tag i och fixa..

För övrigt tror jag inte det finns så mycket att skriva... Jo fan såg Filmen Bolt i går 02/01 jag dog av skratt.. filmen i säg va rätt kass men den räddades av det fantastiska framförandet av Den kanske Mustigaste coolaste lilla Marsvinet i en plastboll någonsin!!! Under hela filmen så tänkte jag för mig sj Detta måste vara en teckand avbild på hur en viss Sniff måste varit i de verkliga livet... Kan det vara så.. Jag vill tro detta i alla fall!

Jag är sugen på en hund :D jah det har jag varit länge iofs... när det kommer till ras så kan jag väll i stort sett skaffa va jag vill men de som ligger närmast till hjärtat är väll en pomeranian! jaja jag vet får alltid höra massa negativt och varför just jag inte borde,, men seriöst ska man inte följa sitt hjärta hoho hur man inte se på en sån liten tuss och tycka dåliga saker :D

Ser ut som ett mustigt litet lejon ju :D

nä nu ska jag fortsätta jobba! i Kväll blir det massa mera lirande med bandet och även det spännande uppdraget att sätta upp en tvätt tid och känna den kalla rysningen av att inte ha en maskin i lägenheten utan behöva röra sig mil för att utföra detta uppdrag av satan! burrr!

Tack och hej Lance är Gay .. YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0