sex drugs and rock n roll!!!!!!!!



Wooo, i går var allt en faartfylld dag!! börja med ett jätte jobb in tidigt på morgonen och ut prick för lastbilen skulle lastas och rulla vidare!! dock försov sig chaffisen så vi fick inte bilen kl7 utan kl 10 och mirakel kan inte änns jag utföra :P haha.. men de ordnade sig ritkigt bra!
Sen när jag kom hem va det full rulle från stund ett skulle städa eftersom jag hade visning på lägenheten, när jag var klar kom Bernie så lira vi lite GH world tour dual guras :D magiskt! efter lite spelande kom en tjej och kolla på lägenheten.. vet inte om de gick bra elller inte men jag fick komma o kolla på hennes i alla fall alltid nått :) hopppas hoppas!! efter de gick vi och kolla på en till lägenhet som också var heeelt okay ^^ öppen planyta :D
Annnnnd theeeeen! vi syndade i går :O visserligen typ från öl ett med men... igår va ändå en hädelse.. Texas Longhorne... baconlindad oxfilé med bakpotatis åhhhhhhhhhhhhh den va såååå god xD

efter vi hade mättat våra magar med öl och mat rullade vi bort till sticky... OMG säger jag kön va makalös!!! jah jag vet sportlov och alla småttingar från mils avstånd va där och ville komma in gratis innan kl 21 :P faaaattiiiigt!!!
via köa frös köa och frös frös lite mer sen köa vi lite mer... funderade på att erbjuda vakten Bernie som byte mot inträde före alla andra men han va inte så sugen på de.. synd..
När vi väl kom in va de på topklass gott o dricka, galna människor att kolla på och  bra musik!
runt 22:25 gick bandet på! vi stod längst fram naturligtvis yeeeeah 9 ruskigt bra låtar RUSKIGT bra!!!
Kan rekomendera att ni lyssnar på deras Album! en fröjd!!!

nu börjar jag tappa känseln i kroppen förutom just revbenen så jag får ta det de lilla lugna ^^ back to work!
Men en totalt grym torsdag! yeah!
ha en gryyyyym FREDAG xD ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Tack! :)



Vad va det för band ni kollade på på Sticky?

2009-02-13 @ 18:34:03
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Matildad

Hehe okej. Iphån? Så kan man ju också stava de ja. Du säger ju jämt att den inte är bra, knäppis.

2009-02-18 @ 15:27:15
URL: http://tillay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0