seg segare seeeeegast igen!!!!



De e bara en sån daaaag i dag! tjugofem huvudverker 900 problem och naturligtvis måste allt lösas på 0,00000003 sek... måttligt irriterande.. men men inte mycket man kan göra åt de än att lee glatt och klaga senare på sin lilla blogg!
dagen agända lyder träning, äta, sitta ner, äta lite mer och sen kanske ligga lite..
inte mycket men alltid nått!
snart STICKY..
Jag ser enormt mycket fram till sommaren! känna värmen komma tillbaka och att kunna softa på en strand utan att behöva tänka jobb jobb.. mohaaaaa så gött skall de bliiii ^^

jag är så gotte sugen... de har varit illa innan men nu är de bara sjuuuukt! känner doften av godsaker överallt :D
men jag lägger band på mig sj! aldrig att jag skulle utsätta mig för att få diabetes! USCH!!!
kan man bo i ett berg? Om man spränger bort innehållet i ett berg bygger inneväggar en dörr lite fönster. ja menar snacka om att ha bergvärme inbyggt :D

Jag skall fundera på detta medans jag tar ett vaaaarmt bad på fredag! mohahhaa i love the bathtub!

dopi dopi dooooooo ja är inte en koooo men jag gillar att säga mooooooo!
p.s drugs are bad mmhkey! unless its weed mmkeey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0