ons ons onsssssdaaag!



Yeeaaah, Onsdag i dag! en tung dag.. En vänn och kollega fick tråkiga nyheter i natt.. :'( såå synd så synd!!
aldrig kul när nått drabbar nån! man får hoppas att dom håller i sig!

Jahh som sagt Onsdag, inte långt från fredag men massa långt tills måndag! woo de gillar vi!
chilla förilla i dag, jobba över sen kalas och kasnke ja ska synda med lite LITE tårta.... ihhh vågar man :O
Håller mig kort i dag pga av stressigt på jobbet löser de dock galant och utan några större problem! mohahaha!

va händer då till helgen? hmm man kankske borde ta de lugnt.. många är sjuka runt omkring mig och får man för sig att hitta på saker slutar de väll att man ligger sjuk sj i nån vecka och det DET har jag verkligen inte tid med! nej nej!
Tycker det skall bli den 24:e nu så jag kan få lön igen! man kanverkligen alrig ha för mycket pengar... inte enligt mig i alla fall! visst ingen nördvändig sak igentligen men ohh så mycket lättare allt blir! haaa!

Nu ska ja jobba röva av mig lite så man kan känna att man åstakommit en massa :D hoho
chilla lugnt och ta det kallt! dock inte is kallt för då fryser man ju! :D
adjööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0