ish bein an berliner....



Jaaaaaah då va man stoldt ägare till ett Gh4 :D haha trummor mick guitarr och bass LEET THE BAND STAAAART!!!
Vårat band "The Guitar Band" som för tillfället består av Richard*Gitarr Filip*Bass och Mr Patrick*trummor vi kommer hålla audition för en sångare/sångerska sweet ass säger ja bara! Haaaa!

I mon jobbet kalas osv osv :D även blir de nog lite sticky i veckan om allt går som de ska ^^
yeaaaaaahh!!!
nu sitter jag och övar som ett svin smatidigt som jag drar ihop 5000 gold på wow "the easy way" woooo woooo wooo!!

bla bla bla kommer inte på nått att skriva jag är för full av förundran över mitt nya lilla paket :D hoho!!!

va ska man äta till frukost... hmm nått gott typ en bar :D hoho
eeller en shake! nutrillet skiten går bra.. man känner sig sååå nyttig och kilon rasar alltid nått bra haha.. utöver de inget att tillägga :D

hmm jooo Jag gillar skååne ^^ haha mustig liten del av sverige hoho

ADJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0