Dansa med giraffer del 2 avsnitt 25 och två femtedelar.



Yeah fredag med allt som det innebär! pimped! yeah! sweet! nice! hallå jah!
Dagen är sååå oplanerad men ändå på nått sätt redan fullbokad xD hur det går i hop har jag ingen aning om men som vanligt så kommer jag jobba som en gnu fram tills 15-16, sen röra mig in mot stan för att avnjuta ett subtilt men ändå mirakulöst lyxigt bad.. meeed bubblor! oh jah här satsar vi stort :D
Efter det blir det till att bra lite boxes och fjäska lite extra mycket för att å lift till kvällen vilket ja hoppas går bra! som det nog gör men man vet aldrig.. haha!

Helgen är också den oplanerad och mystisk... kanske fara hit kanske fara dit eller helt enkelt bara sitta still... usch!
trötthet... jah på senaste har ja märkt av att jag är typ 10 ggr tröttare än normalt och kanske 20 ggr mer sleten än normalt? kan detta vara en knasig bieffekt till vårt omtalade nutrilett?? efter c:a 3 veckors användande och 6-10 kilo mindre kan man undra hur nytigt det igentligen är för kroppen?
Får undersöka detta genom att gå till en läkare och se till att dom petar lite på mig :D brukar funka!

Måndag sätter träningen igång igen.. 2,5 timma av fysisk mental och skön gymnastik.. huu va ja saknat de.. att gå en hel vecka utan att träna får en att tro att man består av 90% vätska och 9% luft typ...
den sista % utgår ja i från att de måste vara hjärnan :D

Jag har haft sånna sinnessjuka drömmar på senaste.. helt makalösa och fantasifulla... känns nästan som huvudet mitt försöker säga mig något .. vad är detta mysterium.. och vad är det igentligen som gör mig till denna flummiga skumma person jag är.. dam dam dam daaaaaaaahhhhhh!

Nu ska ja gå och avnjuta en helt makalös lunch på 200ml vätska med bärssmaksatt pulver MUMS!!!!!!!

adjö hejdå good bye tataa soo loong auf widersen ciaao xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0