Stå upp och slå tillbaka!!!



Idag är då dagen då den nya IPRED lagen träder i kraft i sån fulla ära! Detta resulterar till att "olaglig Fildelning" kommer få ett hårt slag då det ger bolagen rätten att börja jag "bovar" och kräva information och identiteter ifrån leverantörerna...
ack säger man bittert, MEN vi slagfasta vikingar som bor i sverige får det lite lättare i alla fall.. att spåra nåns Ip nr och få information som identitet eller liknande må i all ära vara effektivt men att bevisa att det var just du som satt vid datorn när nerladdningen skedde är en annan sak! Vill man desutom försvåra det hela ännu mer! Ja Regga dig då på DOLD.se eller Piratebays egna tjänst som ger dig en anonym identitet och filtrerar bort ditt Ip nr! Åter igen då är fildelning möjligt!
För varje lag som kommer kommer även en underbar lösning.. visst kostar några kr men vill man ha tillgång till fri acces så kostar de!
Mr Oizo och jag stödjer både Priatbyrån & Piratebay för deras fantastiska arbete!
Hay hoo hay hoo a pirate mates story!

Idag blir det jobb jobb jobb... rätt mycket nu men det är skönt!
träningen går prima prima dock så kände jag att jag nog kan legat på magmusklerna lite väl mycket då jag fick en otrolig kramp och smärta efter passet i går... blir till att köra två dagars vila mellan varje magpass i stället för en.

Nu skall jag ge mig av mot lunch! tooooo deeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0