Rooooock Ooooon!!!!!



Jaaaaah i dag är sista dagen jag jobbar heldag sen halvdag i morgon och sen ledig fram tills på måndag!!! YEAAAAH ska bli sååå skönt med lite ledigt ^^ hoho ska vila ättaaaa träna som en mupp.
Passa på att unna mig en ny tröja Motörhead YEAH så jävla ball är jag va :D haha

På lördag bär det av till jönköping och elmia mässa (Bilsport) ska bli sjukt sköjigt också! sjklart kommer  mr gul följa med! ett måste!

Nu måste jag göra klart den föredetta röda bilen som nu är knallgul med mattsvart motorhuv som dessutom kommer stå på ELMIA titta nogrant på den :D yeeeeaaah!
nu m¨ste jag verkligen gå Fransisco Filip klagar och skäller på mig ^^ haha
Loooove till alla där ute i bloggvärlden hihi (ehh gay)

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0