Måndag.. Mustig helg riktigt mustig.

ja då var det ett tag sen man skrev igen.. undra varför det blir sånna glapp från dag till dag... kan nog bero lite på hur sugen man är på att skriva ^^ hehe i mitt fall då väldigt sällan...
Förra veckan kom och gick snabbare än snabbast, nästan heöt otroligt snabbt haha.. blev sena nätter på jobbet och masssssa övertid! ska bli intressant och se vart de hela slutar med.. min död eller maaaasssa cash ^^

Helgen va då väldigt intressant.. fredagen var slappare än slappast verkligen en sån ta igen sig dag sova sova sova :D helt makalöst skönt var det!
Lördagen börja med att jag gick upp vid 10:30 gjorde i ordning mig och lastade bilen med dom sista sakerna sen ner till Deep, Lastade av alla saker och sprang fram och tillbaka som en blå dåre.. sen ut till jobbet och hämta upp dom sissta sakerna hem lasta av duscha bytte om och traska ner med dom sista grejerna.. nu tänker jag inte ta allt i detalj för då kommer jag säkerligen skriva en mindre roman :P

kvällen va riktigt lyckad runt 200-220 personer kom, 11 mannar live band spelade det fanns guitar hero 3, och world tour på plats, en skön grillmix mat (kolgrillat) som va ritkigt god. massa tillbehör och fria drinkar, öl, cider och läsk ^^

Måste säga att allt gick riktigt smidigt och var väl planerat och utfört. tror det va mååånga som hade det riktigt riktigt trevligt.

Söndagen var lite mer av en nytto dag med lite handling och tvättning av bilen även så inhandla jag Rockband till min lilla spel samling.. finns ett gäng med låtar där som jag är riktigt intresserad av ska bli roligt att lira.
i säng i tid och fick mig en riktigt bra natt sömn. Så nu är jag pigg utvilad och på riktigt bra humör! haaaa får se hur länge de håller i sig :P

I morgon far jag till trollhättan för att jobba och i dag lär jag bli kvar tills sent sent in på natten...
i vilket fall chilla lugnt ^^
haaaaaaj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0