Festen börjar tidigt!!!!



Jaaaah! nu är kl15:47 vi stänger snart men har redan börjat förfesta xD jag är sååå galen i min öl men lite halvt kameraskygg som ni ser... hehe tar mig inte så bra på foto :P
Kommer behöva stressa hem nu och fixa till ruffset till päls sen bär de av till Kao i en taxi.. undra om dom tar mitt hemma gjorda kreditkort ^^ hoppas kan man! festen består av gratis gratis gratis och mer gratis :D wooopppiii!!! Hört ryckten om utgång men får se va klockan blir en annan är ju så gammal nu så man hänger inte med ungbloden!!

om jag nu av nån annledning skulle skriva nått när jag kommer hem så kan de bestå av stavfel,konstiga hemma påhittade ord och fraser som inte av nån annledning tycks stämma eller ha med nått annat att göra :P ja har den tendensen när jag blir lite på snööret! så önska mig lycka till och haaa ennnn trevlig kväll xD

från oss alla till er alla... hur gick den sen ahh sak samma GOD TORSDAG xD hahahahahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: w

haha hej mr gul :D

2008-11-28 @ 18:51:33
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0