En dag på jobbet..



Jepp då sitter man på jobbet igen haha gött e de! dagen är rätt stressfylld så inlägget kommer bli kort! har en lastbil som skall pillas i ordning men ligger lätt 4-6 timmar på den i dag, ihhh hur ska man hinna!!!
Sen i kväll är det Leverantörsfest.. omg va borta jag kommer vara... känner hur plågsamt de kommer vara att åka till jobbet på fredag, om jag änns borde köra bil då haha! men räddningen kom från ovan får 1 timmes sovmorgon i alla fall :D inte illa inte illa!! haha sen dock fruktansvärt mycket att göra på fredagen med.. börja som en lugn dag men icke!!

Satt och läste en blogg just höll på o skratta mig till döds... hur kan man ha så mycket problem och inte inse att de inte är alla runt omkringsig de är fel på utan person själv... :P tragiskt men men haha!

Inga fler elakheter idag! hoho back to wooooork!!

Har två filmer jag fick upp i mitt huvud under veckan som jag måste hyra.. illutionisten och sen en annan film som kom i samma veva som jag dock inte riktigt kommer på va den hette xD men jag skall finna den huge jackman är med så nog bara att kolla imdb sen :P

Hoppas alla har det prima prima!! JAG ÄLSKAR ATT GÅ UT MED HUNDEN xD såååå underbart va!!!! ryser bara på tanken haha den fatta ni inte va :P shaaaaashwing!
Tack och hej Jesus var ingen tjej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0