Dagen som den var!



Ja då hade man en ny blogg igen för att jag skrev fel mail på min anda ^^ haha kasssst!
Sitter och slappar framför min stora tv och kollar på Monsters Inc xD
Så sjukt rolig är den!! dagen efter jobbet har varit rätt lugn och skön inte mycket stress och jah har slappat som aldrig förr ^^
Morgondagen består av Utbildning hos 3M och sen middag med ett gäng ^^ aldrg fel.

Träningen går riktigt bra, dock så missar jag mötet med Pt:n i morgon pga att jag inte är hemma förns sent.
jao nu åter till filmen så.
Från oss alla till er alla en riktigt go kväll!
:)

Kommentarer
Postat av: Idaaaaaah

Hahahahaha... "jag gillar ... min päls" haha XD

2008-11-29 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0