tisdag 3 dagar kvar....



Kl är 11:30 på pricken och jag sitter på jobbet och vilar mig.. vilar är väll igentligen inte rätt ord men jag kommer inte på vad jag faktist håller på med så jag kör på det! haha!
I dag är det jobbet tills tio i fyra sen till gymmet och pumpa omkring med pt tränaren... kommer bli svettigt kommer bli tufft men jag klarar mig nog från att dö i alla fall.. hoppas jag :O

Sen efter träningen skall jag hem till greggish och hjälpa honom fixa en soffa på blocket :D haha måste vara en stoooor soffa så jag får plats me mitt breda arsle xD Efter det är det hemdax.. skall vara på volvo och jobba hela dagen i morgon så det gäller att samla kraften så man orkar med ett! hoho...

Utöver det händer nog  inte så mycket!

I går kväll fick jag Tacos.. yum yum i yummm yumm säger jag bara sen fick jag vila :D btw Julkalendern i  år suger kraftigt.. varför va allt så mycket bättre när man va barn xD

i går natt när jag gick  och la mig blev jag sms bombad... helt sinessjukt va det! fingrarna gick som små blå... sen tyckte nån de va roligt att jävlas med mig så sent på natten! INTE BRA!!
kunde ju knappt somna om sen haha!

Btw grattis till Filip som fick sitt X-box 360 i går YOU GO MAN!!!

nää nu back to work i dont like the turk! försöker snoiväg min kompis från sveriga va... sikken stiiiiiiil! xD

hej hop lingon... ah..

Kommentarer
Postat av: Patrik

VAD E DET FÖR FEL I HUVUDET PÅ DIG!

^_^

2008-12-17 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0